helmfried von lüttichau

VonyarcvashegySzigligetről futás Balatongyörökre

A Balatongyörök melletti Vonyarcvashegyen volt a szállásunk. Az iszap itt volt a legszörnyűbb, mert nem csak puha meg nyálkás volt, de annyira mély is, hogy a lábfejem már benne volt teljesen és még ment volna lejjebb is, csak már nem mertem jobban beletenni mielőtt valami megeszi…

VonyarcvashegyVonyarcvashegyről futás Keszthelyre

Éjjel szétfagytunk, reggel 7-kor arra ébredtünk, hogy megsülünk, mert elkezdett rásütni a nap a sátorra. A kemping éttermében reggeliztünk, de mivel csak 8-tól adtak, kilenc óra lett, mire elkezdtem futni a kempingből Keszthely felé, már akkor elég melegben. A…

VonatJungfrau-Region, közlekedési rendszer, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Idén volt szerencsém Svájcban túrázni, 8 napot voltunk Interlakenben, a Jungfra-Region központjában. A részletekkel majd később jövök, most a zseniálisan kidolgozott közlekedési rendszerrel fogok foglalkozni. Ha valaki…

Nádor-vonalKomárom, az erődrendszer, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Most a komáromi erődrendszert fogom bemutatni. Jelenleg két országban találhatóak az elemei, de miután a legnagyobb erődje Magyarországon látogatható, hát ide tettem fel. A legelején le kell szögezni, hogy nem egy időben készült a rendszer…

Vonyarcvashegy4. nap: Badacsonyból Balatonberényig

Vannak kempingek ilyen fura szabályokkal, mint hogy 23-tól 6-ig zárva vannak a vizesblokkok, így kénytelenek voltunk ehhez igazodva tervezni az indulást. Nem mintha bántam volna azt a kis időt, amíg tovább aludhattunk, így is nagyon nehezen ment a felkelés, és talán…

Páncél vonatZólyom, a zólyomi vár, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Végre egy kicsit több időt tudtam Zólyomban tölteni, mint korábban. Lengyelország, a Magas-Tátra ill a Kis-Fátra felé menet mindig erre jöttünk, de a legtöbbször csak kikerültük (ekkor a Donovaly-n pihentünk egy kicsit)…

Hans von pienzenauTrostberg, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Trostberggel is az a helyzet (meg több későbbi kisvárossal), hogy elsősorban azért néztem meg, mert útba esett. Az idő szép volt, a városka belvárosa pici, de nagyon szép, karbantartott. Ami egy kicsit talán mássá…

VonatOoty

A britek építették és indították útjára az 1900-as évek elején a ma is műemléknek számító 46 km hosszú pályás kisvasút szerelvényeit. Ez Dél-India legmagasabban futó pályája. Gőzmozdony és dízelmozdony is szolgálja a szerelvényeket és évente 500 ezer utast szállítanak Nilgirsben…

Oszd meg ezt a keresést: helmfried von lüttichau